Bronislavice, gigantická aglomerace s milióny obyvatel. Budována již od 29. 12. 2006!

22. 8. 2011

30. září 2011 v 19:07 | PhD |  VÝVOJOVÉ FÁZE MĚSTA
Do Javůrek jsem se vrátil i dnes. Především jsem smyčkou ukončil větev, která se napojuje na hlavní trať od Veleně. Ta je mimo jiné také vedena po silnici, ale jde o komunikaci typu "boulevard". V ostatních případech jde víceméně o "road". V Javůrkách bude toto vedení tratí docela rozšířené, ale spíš je potřeba se zajímat, z jakého důvodu tomu tak je. Protože v poslední době nastal neuvěřitelný rozvoj tramvajových tratí či celkově stavby vůbec, časem zjišťuji, že mi docházejí nápady. Tramvajové tratě vůči silnicím, sídlištím a celkovému okolí už nejsou tak nápadité a jsou propojování smysluplněji. To, že od centra směrem k periferii města tratě řídnou, je jev poměrně logický. Na okraji města nepanuje takový pohyb obyvatel jako v centru. I proto je moje teorie taková, že tyto tratě, potažmo linky budou sloužit jako napaječe k budoucím trasám metra, o kterém neustále přemýšlím. Jednoznačně si budu klást za cíl, že každá tramvajová linka bude končit, začínat nebo projíždět stanicí metra.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama