Bronislavice, gigantická aglomerace s milióny obyvatel. Budována již od 29. 12. 2006!

17. 6. 2012

27. června 2012 v 12:09 | PhD |  VÝVOJOVÉ FÁZE MĚSTA
Dnes se opět pokračovalo rekonstrukcí železniční stanice Bronislavice - Horní Elba. Nechtěl jsem tento krok vůbec podnikat, ale jelikož jsem kvůli vybudovanému a modernizovanému koridoru, předělávaného na čtyřkolejnou trať, musel změnit i zhlaví, pustil jsem se rovnou do celé stanice. Nakonec bylo nádraží i zvýhodněno, protože se takhle přímo napojí na pokračování do Čechova, kde má čtyřkolejná trať končit. Navíc jsem i vyměnil nástupiště, která již mají průhledné plochy pro nástup. Ještě než jsem ale předělával horní část Elby, musel jsem zkompletovat dolní nástupiště, tedy nádraží Bronislavice - Dolní Elba. Nově jsou zde tedy nástupiště a zastřešení, v další etapě by měly přibýt i světelné transparenty. Nový koridor však přinesl kromě výhod, kterou je zavedení vysokorychlostní dopravy na prostředních dvou kolejích, i komplikace provázené stavbou trati. Především to byla složitá tramvajová křižovatka mezi zastávkami "Rysterova", "Před horním nádražím", "Mezi mosty" a "Mlýnské svahy. Zatím je vše v původním stavu, ale zřejmě se bude po osazení viaduktů muset přebudovat celá křižovatka, protože se celá situace změnila. Jistým problémem můžou být trolejové dráhy, jejichž délka je přesně spočítána na nejdelší kompenzační úsek. Protože se však jedná o křižovatku, nemusí být tato délka dodržena zcela. Během těchto úprav opět bylo rozhodnuto, že bude zrušena tramvajová zastávka "Pod Dlouhou stopou", která se nachází velmi blízko obou sousedních zastávek.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama