Bronislavice, gigantická aglomerace s milióny obyvatel. Budována již od 29. 12. 2006!

2. 12. 2012

3. ledna 2013 v 17:12 | PhD |  VÝVOJOVÉ FÁZE MĚSTA
Abych nezůstával jen u železnice, napadlo mě, že bych se také mohl podívat a po delší době znovu zkusit elektrifikovat tramvajovou trať. Nebyl to náhodný nápad. Díky mostové sestavě v Dolních Terasách, které podjíždí tramvajová dráha jsem si vnutil představu, jaké by to bylo, kdyby tento bulvár obsahoval detaily, tedy zejména elektrifikaci tramvajové tratě. Proto jsem dokončil stoupající oblouk před zastávkou "Patera" a začal mistrovské dílo na čtyřkolejném úseku. V tuto chvíli musím pochválit i počítač, protože za celou dobu práce se nic nestalo a i přes ohromné množství detailů si dokázal udržet stabilitu. Ono se dá vůbec mluvit jisté technické stabilitě, jelikož obligátní půlhodina, kterými jsem dříve město stavěl, se nyní prodloužila mnohdy až trojnásobně. Výhybek zde bylo hodně, ale s takovými komplikacemi jsem počítal. Některé trolejové úseky tedy nedosáhly standardní kilometrové délky. Ovšem za celý den byla dokončena jen jedna strana zastávky. Až bude hotovo silniční spojení, které je součástí mostu, na níž je postavena tramvajová trať spojující zastávky "Patera" a "Vangeliho", teprve poté bude možné přikročit k elektrifikaci z druhé strany. Přemostění tratě je již dávno hotovo, takže skutečně zbývá jen zaústit ulici. Okolí zastávky "Patera" však bylo současně s elektrifikací také vhodně upraveno na menší veřejné prostranství se dvěma obchodními domy, celá situace tak působí jako náměstí. Pro mě je to signál, že, ač nejsem urbanista, mají podobné lokality s postupem doby čím dál zajímavější efekt.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama