Bronislavice, gigantická aglomerace s milióny obyvatel. Budována již od 29. 12. 2006!

5. 7. 2015

29. listopadu 2015 v 23:20 | PhD |  VÝVOJOVÉ FÁZE MĚSTA
Musím říct, že se mi s určitou lehkostí podařilo terén naformovat tak, aby vypadal alespoň trochu reálně. U čtvrti Vlachy, která se tím pádem spolu s železniční tratí dostala do malého údolí samozřejmě na volných plochách vyrostou lesy a listnaté háje. Dostal jsem se také konečně i do samotné železniční stanice Bronislavice-Frývaldov, kde jsem završil elektrifikaci této tratě, neboť stanice samotná se nachází na hranici města. Vlaky železničních linek, které zde budou končit, se budou úvraťově obracet na kolejových spojkách vybudovaných pro všechny případy na obou stranách stanice a budou tak vyčnívat za město. I když je podle dostupných zdrojů a osobních zkušeností možné postavit jediný stožár s oboustrannými výložníky přes dvě koleje, raději jsem zvolil portálové stožáry s břevnem, které dosahují větší stability a pevnosti. Nesměl jsem ale zapomenout ani na cestující. Výstavba podchodů je poměrně náročná záležitost, a proto jsem přechod mezi nástupišti vyřešil nadchodem. Napadlo mě využít eskalátory, ale jsou moc malé na to, aby dosáhly nad výšku troleje a nosného lana. Chtěl jsem rovněž upravit i tramvajovou trať vedoucí k nádraží. Smyčka i obě stanoviště by zůstaly na jednom místě, ale trať v klesání by byla zrušena a místo dvou jednokolejných tratí by vznikla jedna dvoukolejná. I když na to prostor je, od tohoto úmyslu jsem upustil. Na konci etapy jsem se vydal na opačný konec města, kde také mělo vyrůst jedno z dalších nádraží v prozatím nepojmenované městské části poblíž Svobody. Před nádražní budovou jsem alespoň navrhnul tramvajovou smyčku s předjízdnou kolejí.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama