Bronislavice, gigantická aglomerace s milióny obyvatel. Budována již od 29. 12. 2006!

12. 12. 2015

19. ledna 2016 v 20:19 | PhD |  VÝVOJOVÉ FÁZE MĚSTA
Nebylo zrovna jednoduché zpracovat po technické stránce terén o tak velké ploše, na níž se už několik etap pohybuju. Prakticky se jedná o prostor mezi Františkou a Studencem, lépe řečeno na rozhraní těchto dvou městských částí a další, které jsou zatím bezejmenné. Když se zpětně dívám na fotografie oblasti, zřejmě bych při projektování tramvajových tratí postupoval jinak a i ten terén bych zhotovil odlišně. Ale zatím není vše ztraceno, dokud jsem ještě nezavedl trakční vedení. Poblíž nádraží, jehož polohu i okolní situaci připomíná Liberec, chci postavit dvě náměstí navzájem propojena. Obě obsahují třísměrnou křižovatku a jejich hranicí se stane čtyřproudový bulvár, který bude tvořit jakýsi obchvat centra městské části. Pokusil jsem se zopakovat úspěšný projekt tramvajové trati na Pavlůvku, ale veškerá snaha byla marná. Bylo to nejspíš špatně vymodelovaným terénem, ale realita je taková, že výsledek bohužel neodpovídá mým představám. Na konci etapy se mi však podařila úžasná věc. Po několika letech odstávky jsem opět rozjel tramvaje typu KT4, KT6D5 a K2, které celou dobu hlásily problém s texturami. Ihned mě tedy napadlo po vzoru Německa provozovat tramvaje KT4 v soupravách po dvou pro zvýšení kapacity spoje. Ještě pro tramvaj K2 budu muset najít vhodný motor.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama