Bronislavice, gigantická aglomerace s milióny obyvatel. Budována již od 29. 12. 2006!

13. 12. 2015

19. ledna 2016 v 20:20 | PhD |  VÝVOJOVÉ FÁZE MĚSTA
Oproti včerejší etapě dopadla má tvorba terénu mnohem lépe. Při modelování oblasti okolo východního zhlaví studeneckého nádraží mě dostalo několik nápadů na realizaci některých situací. Tyto situace jsou taktéž zdokumentovány několika fotkami. Železniční trať jsem přes vysoký viadukt protáhl více na východ a bude pokračovat směrem ven z města. Na této trati se však bude nacházet ještě jedno nádraží, které bude pro městské linky koncové. Trať, která vede od Studence by měla být taktéž přes jedno nádraží propojena se Svobodou. Mezi kopcem a železničními tratěmi jsem vytvořil prostor pro menší, ale protáhlé sídliště. Zastavěná oblast na této ploše by měla končit poliklinikou, kterou jsem také po čase dokázal oživit. V Bronislavicích existuje jen velmi málo samostatných tratí, které před koncovou smyčkou obsahují ještě smyčku průběžnou. O takovou smyčku jsem se pokusil právě u polikliniky, kde by měla končit jedna z budoucích tramvajových linek. Trochu se mi ale nezdá její tvar, později ji zkusím změnit. Můj pokus se sídlištěm, jehož okrajem vede tramvajová trať stejným stylem jako ta trolejbusová v Ústí nad Labem, vyšel. To však není jediný dnešní úspěch. Protože jsem se téměř dotknul městské části Svoboda, navrhnul jsem vlastní zkušební železniční okruh pro testování kolejových vozidel. Jeho rozměry však upřesním v některé z příštích etap. V rámci tvorby terénu jsem také zpracoval i okolí tramvajové tratě s bulvárem, který vede až do výšky 200 jednotek. Poměrně precizní práce se vydařila a s výsledkem jsem opravdu spokojený. Okolí nádraží i průběžné tratě by mělo tvořit opět menší sídliště.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama