Bronislavice, gigantická aglomerace s milióny obyvatel. Budována již od 29. 12. 2006!

20. 12. 2015

19. ledna 2016 v 20:20 | PhD |  VÝVOJOVÉ FÁZE MĚSTA
Po dlouhé době jsem se zase začal zabývat železniční stanicí Bronislavice-Svoboda, která bude takovým vzorem a ideálem všech stanic v Bronislavicích. Její podoba je na české poměry dost nezvyklá. Záměrně jsem ji zasadil do takového terénu, který by vyžadoval rozdělení nádraží na tři části. Jejich propojení se pak uskuteční průběžnou čtyřkolejnou tramvajovou tratí po vzoru Brna. Abych však mohl stavět tramvajov tratě, musel jsem nejdříve zkompletovat ty železniční. Pomalu jsem tedy začal použité koleje nahrazovat mými běžnými a dostat se tak o trochu dál. Zvlášť obavy mám z propojování kolejí na zhlaví. V další části dnešní etapy jsem pokračoval v elektrifikaci železniční tratě mezi Františkou a Studencem. Troleje vlastně skončily na západním zhlaví, takže zbývalo je začlenit do čtyřkolejné železniční tratě směrem k nástupištím. Musel jsem se však také vypořádat s bulvárem, který o úroveň výše kopíruje tvar prodlouženého zhlaví. Tyto potíže mi způsobil tunel na Františku. Nezbývalo mi tedy nic jiného než polohu bulváru zvýšit. Tramvajovou trať, která na něm bude postavena, pak přizpůsobím podle možností. Na závěr etapy jsem ještě stihnul vést bulvár k posledně postavenému nádraží poblíž Studence. I na tuto odloučenou lokalitu po něm povedou tramvajové koleje.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama