Bronislavice, gigantická aglomerace s milióny obyvatel. Budována již od 29. 12. 2006!

30. 12. 2015

19. ledna 2016 v 20:23 | PhD |  VÝVOJOVÉ FÁZE MĚSTA
Situace okolo železniční stanice Bronislavice-Svoboda se začíná vyvíjet velmi slibně. Tramvajové tratě jsou v její blízkosti prakticky hotové a zbývá napojit nádraží na okolní síť, na zkušební trať, na odstavné nádraží a k provozním budovám, které budou tvořit z větší části depo. Čtyřkolejná tramvajová trať se zastávkou přímo před nádražní budovou vypadá velmi slibně a smyčka na protější straně je napojená do všech směrů. Už teď se těším, jak bude na tomto místě vypadat elektrifikace. V další části jsem se podíval do nově vznikající sídelní oblasti mezi Studencem a Svobodou. Ve včerejší etapě jsem dokončil vedení bulváru, který tvoří osu oblasti, a dnes jsem pokračoval v přilehlé tramvajové trati. Vzhledem k jednoduchosti bude tramvaj jezdit po vlastním tělese, alespoň se tak zvýší podíl segregovaných tratí. Schematicky byly naplánovány i další odbočné tratě, z toho jedna k nádraží, o němž ještě nevím, zda přejme původní název. Názvy městských částí se totiž několikrát změnily, ale měnit je nelze donekonečna. Název se totiž odrazí i v názvu stanice a k cedulím je v zastavěném terénu velmi špatný přístup. Za poměrně vydařenou akci považuju železniční stanici ve formě zastávky na svahu a mezi tunely. Protože taková situace skutečně existuje, neměl by být problém se zabezpečením tratě.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama